Friday, October 06, 2006

Aku rindu pada anak




Dah cukup 3 minggu Irfan tinggal di Kelantan, aku dan Ms. Eira duduk termanggu manggu di rumah, tak tahu apa nak buat, walaupun ada benda boleh buat, tapi dalam diri rasa kesunyian sebab anak takda disisi. Boleh kata setiap hari balik kerja, aku siap berbuka, sembahyang dan pukul 11:00 pm dah masuk tidur, bangkit pukul 5:00 am dan terus ke office Subang Jaya pukul 6.30 am, itu dia rutin seharian aku.
Malam ni aku bercadang nak memboling dulu, dah sekian lama aku tinggalkan sukan ni, sbb nya nak kumpulkan duit, kondo yang aku beli dah dak siap (95%) cuma sistem perparitan sahaja yang belum siap, rasanya mungkin dalam rm20k guna untuk renovation nanti.Jadi terpaksa la aku stop dulu nafsu bowling ni, sementara tu simpan simpan duit sikit, sebab besar perancangan nak buat renovation ni, budget takla besar cuma biar nampak menarik dan berbaloi dengan duit yang aku labur,

No comments: