Friday, September 22, 2006

Kesan dari allegic ubat



Sebelah kesan dari allergic ubat setelah 2-3 hari berlalu, jadi tangan anak aku yang lawa jadi berkurap dan berkudis la sikit.Admin office aku nasihatkan supaya aku refer kepada pakar kanak-kanak, atau pergi ke private hospital, tapi biarlah tunggu dulu disebabkan aku dah pun terima rawatan dari HUKM ni.Sekarang aku dah hantar Irfan balik ke kampung atuknya di Kelantan,aku tak perlu risau sebab ada yang jaga dia di sana. Kalau duduk di KL ni, terpaksa aku hantar ke rumah nenek tu, aku kurang yakin sekarang ni sbb nenek perlu jaga 5 orang lagi budak budak sebaya Irfan.

Dah 5 hari Irfan di Kelantan, aku dan wife memang rasa sunyi, hari hari aku tengok video Irfan ni, rindu aku, mana taknya, kalau dia ada dirumah tiap-tiap hari aku bergaduh dengan dia, selalunya dia takmo aku duduk disebelah dia sambil dia tengok teletubbies, selalu dia akan marah dan halau aku duduk tempat lain, itu dia hubungan antara ayah dan anak, walaupun macam tu, aku mmg rindu pada Irfan.

2 orang duduk kat rumah, boring..setiap kali balik aku cuma duduk dan terus tidur, dah 2-3 hari ni aku suami isteri makan tak menentu, maybe ingatkan anak, takpa next week dah masuk dalam jadual, aku akan balik ke Kelantan untuk menjemput Irfan balik ke KL,

どうしてもIRFAN君の顔をみたいね。。来週俺のOFFの友達日本に帰国する、KLIAに見送りにいくかな。。みんなもまだ決めてない、最後だから、行こうか?。。今日MALAYSIAのフジツセンターに行ったけど、富ちゃんのNOTEBOOK修理できかった。そのひと言ったのは、パーツはなくて日本からのパソコンやNOTEBOOKなどサポートできないだって。。面倒くさいな。。

YOSHHH..俺自分で修理するか、HDDのコストはRM400かかるから、ただのデータのコピーとINSTALLATIONをやってあげる。

No comments: