Saturday, September 16, 2006

Ubat





Sy ventolin, Multivitamin dan Axcel Promethazine-5 yang mana satu penyebab tindabalas pada antibodi Irfan?, jadi ubat ubat ni aku bawa ke HUKM untuk analisis mereka dan sebab mereka bersungguh-sungguh mungkin ubat ubat ni aku terima dari HUKM. Kesan ubat ni ke atas Irfan, kulit nya jadi kemerah merahan sehingga timbul bintik bintik merah seakan akan campak. yang paling jelas sekali, timbul macam CP di celah celah jari Irfan,yang ni memang betul meruncingkan aku sebab habis jari jarinya merekah dan berdarah, kalau difikirkan balik memang menakutkan sebab 1 kes adik au cerita di HUSM Kelantan, mamat ni terbakar keseluruhan tubuh badannya disebabkan kompilasi antara antibodi badannya dan antibiotik.
Semalam pukul 5.30 pm Irfan discharge dari HUKM, so bill boleh la tahan dan masih mampu nak dibayar,aku akan gunakan prodential untuk claim balik bill bill hospitality ni, mana larat beb, rm100 permonth untuk anak, rm100 pun duit juga, jadi aku mesti dapatkan kelebihan insurance ni.Penerangan dari doc buatan aku rasa lega, takda penyakit penyakit yang pelik, cuma virus infection pada paru paru nya setelah dilihat dari x-raynya, itu pun doc tuh kata, masih ta boleh percaya 100%, yang ni aku setuju, sebab sepanjang 2 hari ni, banyak ralat yang aku nampak, bukan pada peralatan (tools) pada hospital, tapi kekurangan pada kecekapan, skill dan pengalaman, yang pasti satu ketika, jururawat ambil suhu badan Irfan dengan keputusan ralat yang besar antara demam dan sihat, macamana tu?
土曜日の朝、僕は6時おきました、IRFAN君は一晩ずっと寝なかった。何の問題でしょ?僕は我慢できなくて彼をしかった、どうでもないけど、僕は眠れるだもん。。YOSHHHH..早くおきてTAMAN TENAGAのROTICANAI食べに行ましよう。。

No comments: